بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


براي هر روز تاخير فرهاد،امیر و تیمش تاوان سنگيني خواهند داد!

01

مديران و کادرفني استقلال در مورد معاوضه چند بازيکن تیم  باسایر بازيکنان تيمهای لیگ برتری و يا صدور رضايت نامه بازيکنان مازاد کادرفني قبل از پيدا کردن جايگزين هاي مناسب بايد با دقت و حوصله بيشتري عمل کنند!چون احتمال  دارد همانند سال قبل که پرويز مظلومي اکثر مدافعان مياني خود را در ليست فروش قرار داد و آخر سر با بدقولي سيد جلال حسيني و عدم موفقيت در مذاکره با يکي دو مدافع ديگر روبرو شد نتوانست مدافعين خوبي را در طول فصل یازدهم در اختيار داشته باشد و همین موضع در نهایت یکی از دلایل عدم قهرمانی تیمش در انتهای فصل بود!
امسال هم در فصل نقل و انتقالات احتمال آنکه ببه همچين مشکلي بر بخوريم زیاد است!لذا باید سرنوشت تیم سال قبل امسال برای مدیران و کادرفنی تیم درس عبرت خوبی بشود و عاملی باشد برای نگرفتن تصميمات عجولانه و احساسی!مع الوصف مسئولان باشگاه ،بايد با بازيکنانی که کادرفنی آنها را در لیست فروش گذاشته اند جوری رفتار کنند که همیشه در دسترس تيم خود باشند تا اگر در روزهاي پاياني نتوانستند بازيکنان مورد دلخواه امیر قلعه نویی را جذب کنند حداقل دستشان در پوست گردو نماند.
فرهاد هم بايد زودتر تصميم خودش را براي بازگشت به استقلال اعلام کند.چون براي اين بازيکن يک جاي خالي در نظر گرفته شده و بر اساس پست و مکان بازي وي کادرفني استقلال پازل تاکتيکي خود را خواهند چيند و بازيکنان مورد نيازشان را جذب مي کنند.لذا با تاخير هر روزه فرهاد مجيدي در تصميم خود بابت بازگشت به تيم محبوبش استقلالي ها ممکن است تاوان سنگيني را پرداخت کنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات نیم فصل,امیر قلعه نویی,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com